Thursday 9 June 2011

dUhai Hati

Kadang-kadang kite tidak sedar ade orang yang menyayangi kite..kadang-kadang juge kite tak sedar kite ade menyakiti hati kawan kite..kadang-kadang kite tak sedar yg kite membuatkn seseorg itu kecewa dengan kite..kadang-kadang juge kite tidak tau yg die tidak suke kite..kadang-kadang kite akan ingat seseorg itu kalau kite memerlukan...ermm..walau berapa banyak kadang-kadang sekali pun yang berlaku dalam id0p kita, ini lah kita..tidak sempurna dan tidak akan pernah sempurna...jadi terimalah saya berkawan lah dengan saya seadaanya saya....walau berjuta ampun dan maaf yang saya ucapkan namun saya tahu tidak akan mampu memadamkan kesan luka yang telah saya tinggalkan dalam hati seseorang yang telah saya lukai...
Inilah saya..seorang wanita biasa yang sentiasa cuba tok menggembirakan hati orang lain tetapi tanpa disedari kadang-kadang melukakan hati yang lain...berapa banyak hati yang perlu dijaga sebanyak itu lah hati sendiri terbiar..kehidupan...nampak seolah-olah tidak adil tapi inilah dinamakan kehidupan...sangat kompleks tetapi saNgat ser0n0k untuk diter0kai... DUHAI HATI.....

No comments:

Post a Comment